Регистрирай се за бюлетина

В социалните мрежи

РЕФОРМА – творческият екип на кампанията „Да бъдеш Баща“

 

Ne stava Masata

reforma е агенция, която винаги се е опитвала да намери човешкия и въздействащ поглед върху проблемите. Кампаниите, които правим, често са силно социално ангажирани, дори когато става дума за комерсиален продукт – ипотечен кредит, кредитни карти или уиски. Работата ни е да променяме нагласи – и като такава е натоварена с огромна отговорност към хората, на които говорим.

Беше истинско удоволствие да се включим и работим за кампанията „Да бъдеш Баща“ на Асоциация “Родители” и партньори. Темата е от изключителна важност и ни даде възможност да покажем какво можем точно в това, в което сме добри – социално ангажирани и отговорни кампании.

За нас беше важно посланията да бъдат позитивни и подкрепящи, въпреки притеснителните и тежки тенденции, които се наблюдават. Темата за бащинството е пряко свързана с темата за мъжките и женските роли в семейството. Светът около нас се променя с доста по-бързи темпове, отколкото се случват промените в модела на семейството, и определено има потребност от осъвременяване на разбирането за това какви са ролите на мъжете и жените. Клишетата за това кое е “мъжка и женска работа”, кое те прави “истински мъж” имат нужда от пренаписване – и то по подкрепящ и утвърждаващ начин. Промяната не се случва, когато се търси виновен или се предизвиква съжаление – нужен е пример, който да говори честно и открито.
Реакцията на хората в социалните мрежи потвърди очакванията ни – има нужда от съвременен поглед върху модела на семейството и ролите на мъжете и жените в отглеждането.

yassen

По време на снимките семействата и родителите се забавляваха, а най-хубавото е сантименталният спомен, който участието им в кампанията ще остави в децата и бащите. Всички участници приеха да се включат заради силната идея и припознаването на каузата, която комуникираме чрез нея.
Петнадесетте часа работа по снимките минаха неусетно, а крайният резултат вече вдъхновява мнозина.

 

Ето го и екипът, който стои зад разработените визии, телевизионен клип и радио клипове:

toshkaТошка Иванова – Creative Director

В reforma е от година и половина, преди това има над 10 години опит в Leo Burnett и Publicis Sofia. Знае, че иска да се занимава с реклама от 14-годишна, още не си е променила мнението по въпроса. Намира време да се обучава за психодрама асистент и да е котерапевт в седмични групи за личен опит. Съосновател и член на управителния съвет на пациентско сдружение “ХепАктив”, където води единствената за момента в България група за емоционална подкрепа за пациенти с хроничен хепатит и техните близки. Опитва се да пише редовно в личния си блог, но невинаги ѝ се получава.

 

 

Борис Братков – Art Director

boris
В reforma е от самото ѝ създаване – повече от 7 години, преди това е правил същото още 5 години, но на други места. Говори рядко, по-често оставя работата му да свърши това вместо него. Завършил е Художествената академия, специалност “Книга и печатна графика”. Обича да обикаля затънтени места по света заедно с жената до себе си. Последното им пътуване беше до Виетнам, където прекараха почти месец. В момента двамата са на друго важно пътешествие в живота си – с малката Лора, която се роди през февруари тази година.

 

NinaНина Димитрова – CEO

Занимава се с реклама от 2000 г. През годините е работила по множество проекти и казуси на международни и български компании и брандове. От 5 години е част от reforma. Приела е инициативата на Асоциация Родители “Да бъдеш баща” като предизвикателство – заради темата и каузата в подкрепа на родителството, в частност бащинството – толкова важна за отглеждането и изграждането на пълноценни и здрави деца.

 

 

 

 

Специални благодарности към режисьора Ясен Григоров, фотографа Линда Александрийска и целия екип на 5th Degree, които професионално и със сърце направиха проекта възможен.

linda, yassen, boris