Регистрирай се за бюлетина

В социалните мрежи

кампания „Да бъдеш Баща“ – през очите на медиите

Официалният старт на визиите, видеопосланието и радио спотовете на Кампания „Да бъдеш Баща“ бе широко отразен от медиите и изключително добре приет от хората, които със своите мнения и коментари подкрепяха важността на темата за бащите и тяхната роля в пълноценното развитие на детето.

 

 

posters_400

Ето и малко статистика за интереса на хората :)
Facebook – Първоначално споделяне на материалите – 29220 виждания; 541 харесвания; 506 споделяния
Галерия на Дневник – 23966 прочитания, 51 коментара, 543 харесвания, препоръчана 57 пъти
Програмата – кампанията е публикувана в класацията „ТОП 11“ събития на седмицата
Capital Light – „БГ татко“ - 7813 прочитания; „Нещата, на които искам да науча моя син“ – 32690; „Смяна на местата“ – 5000; „Писмо до баща ми“ – 5100; „Колко е важно да бъдеш баща“ – 21107

Ще споделим с вас част от участията и публикациите, в които професионалисти от обединението запознават широката общественост с темите за бащинството, ползите от активното включване на татковците в живота на децата, стереотипите за мъжки и женски роли, както и интересни лични истории на бащи.

БНТ – предаване „Здравето отблизо“: Ролята на бащата в отглеждането на децата, 16.02.2015

NEWS7 – предаване „Още нещо“: Кампания в подкрепа на бащинството, 17.02.2015

Евроком – предаване „Седмицата на Иво“: Представяне на кампания „Да бъдеш Баща“, 27.02.2015

Дарик радио – предаване „Следобедният блок“: Започна кампанията „Да бъдеш Баща“, 16.02.2015

БНР – радио София, предаване „Ритъмът на столицата“: Присъствието на бащата в живота на детето е изключително ползотворно и незаменимо, 23.02.2015

Дарик радио – предаването „Кой говори?“: Говорим си за мъже“, 6.03.15

Дарик радио – предаването „Кой говори?“: Мъжете и всекидневните грижи, 13.03.15