Кампанията „Да бъдеш Баща“ започва с партньорството на десет организации, които активно работят за популяризиране на значението на значимите мъже в живота на децата. Десетте организации са обединени в Обществен съвет, който се ангажира с разпространението на идеите и посланията на кампанията. Координатор на мрежата от партньори в кампанията е Асоциация Родители. Пълния списък от участници в Кампанията „Да бъдеш Баща“ можете да намерите тук.
Членове-основатели на Обществения съвет са:
Асоциация Родители
Фондация „Асоциация Анимус“
Институт по социални дейности и практики
Български център за джендър изследвания
Фондация „Лале“
Фондация „Джендър образование, изследвания и технологии“
Национална мрежа за децата
Фондация „Приложни изследвания и комуникации“
Фондация „За нашите деца“
Център за изследвания и политики за жените
През 2016 година колегите от Фондация „За нашите деца“ и „Център за изследвания и политики за жените“ оттеглиха активното си участие в Обществения съвет на Обединението „Да бъдеш Баща“, но продължиха активно да подкрепят дейностите на кампанията. От 2018 година Общественият съвет е преименуван на Управителен съвет, тъй като членовете му общо взима решенията за управление на „Да бъдеш Баща“.
Кампанията се провежда с финансовата подкрепа на:
Медийни партньори:
Бизнес-партньори:
Посланици:
Посланиците на „Да бъдеш Баща“ са организации, които активно и дългосрочно разпространяват посланията и ценностите на национална кампания „Да бъдеш Баща“ и създават възможности децата и най-важните за тях мъже да се почувстват по-близки и по-щастливи заедно.
Съмишленици:
Съмишлениците на „Да бъдеш Баща“ са организации, които са се включили поне веднъж в инициативи, насърчаващи връзката между децата и значимите за тях мъже, напр. при честване на Седмица на бащата или Ден на бащата, или са провели самостоятелна инициатива.
Общественият съвет се ангажира с изграждането на мрежа от организации, институции и лица, които подкрепят кампанията. Ако искате да се включите като партньор по проекта, моля свържете се с нас.