300+

Организации

50000+

хора, които активно са се включили в кампанията

500000+

хората, до които кампанията е достигнала

Включи се и ти!

За осем години в разговора за доброто бащинство и в националната кампания “Да бъдеш Баща” се включват много граждански организации, образователни институции, културни центрове, медии и бизнес партньори. Какво е общото между тях? Всички те вярват в доброто да говорим спокойно, уверено и с любов за българския баща - тук и сега.

Обществен съвет

Осем неправителствени организации обединяват лични и професионални усилия в разговора за добрия пример и значимостта на мъжката фигура в живота на детето. Всяка от организациите разглежда бащата в различен контекст, обогатявайки темата със своето експертно мнение.

Училища и посланици

Повече от 40 училища в цяла България се включват в кампанията, участвайки в провеждането на събития и активности, посветени на темата за бащинството. Сред училищата има и посланици, които продължават разговора с родители и колеги.

Детски градини

Над 50 детски градини в цяла България се присъединяват към приключението “Да бъдеш баща”, създавайки специални моменти за татковците и най-малките.

Културни центрове

Да бъдеш родител означава да бъдеш Вселена за своето дете. Има толкова много въпроси и още повече отговори! Някои от интересните истории за света на изкуството, науката и природата предлагат именно партньорите ни в различни области, които вярват, че авторитетът се гради с обич и познание.

Организации и бизнес компании

Повече от 15 компании и организации подкрепят тема, която вълнува както големия бизнес, така и малките, но смели начинания. Защото всеки от нас съхранява връзката със своя баща, със своя по-голям брат или друг значим мъж в своя живота. Именно съвместните усилия дават възможност да изпратим нашите послания и към тези, които имат нужда от още една перспектива.